Informujemy, iż w dniu 13 grudnia br. (piątek) w godz. 9.00 - 12.00 odbędzie się szkolenie na temat zasad rozliczania i realizacji operacji dla Beneficjentów naborów ogłaszanych przez LGD "Ziemi Chełmskiej" w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W trakcie spotkania omówione zostaną m.in. zasady składania informacji po realizacji operacji, zobowiązania Beneficjentów wynikające z umowy o przyznaniu pomocy, obowiązki informacyjno-promocyjne w okresie trwałości operacji. Miejsce realizacji spotkania: Chełm Pl. Niepodległości 1, sala nr 330 III piętro (budynek Gmachu). Prosimy o niezawodne uczestnictwo w szkoleniu oraz potwierdzenie obecności na szkoleniu pod nr tel. 82 562 75 71 do dnia 12 grudnia do godz. 16.00.